کشف یک میلیارد تومان البسه قاچاق در بازار تهران

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف یک دستگاه کامیونت البسه قاچاق در محدوده بازار شدند.

وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش‌دستانه محرز شد یک دستگاه کامیونت حامل کالای قاچاق تحت پوشش بارقانونی از استان‌های جنوبی کشور به سمت تهران در حرکت است که در محدوده بازار رویت و مامورین این پلیس خودروی مذکور را متوقف کردند. 

 افشاری گفت: در بررسی اولیه مشخص شد که راننده خودرو اقدام به پوشاندن و اختفاء کالاها کرده تا تحت پوشش یک فقره "بارنامه غیر" این کالاها را به تهران برساند. که البته پس از بازدید خودرو، بارخارجی و بارنامه جعلی شناسایی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کالاهای کشف شده شامل تعداد 1090 ثوب پوشاک خارجی بوده که پرونده ای در خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از یک میلیارد تومان اعلام کرده اند، گفت: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می ‌شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.