دادمرز: برادرم در تیم ملی جوانان مدعی خواهد شد/ امیدوار به برگزاری مسابقه جهانی اوزان غیرالمپیکی هستم

پویا دادمرز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، در مورد وضعیت برادرش که حالا به رده سنی جوانان رسیده است، اظهار داشت: ابوالفضل در مسابقات جوانان کشوری دوم شد. او یک وزن بالاتر از من کشتی می‌گیرد و کشتی‌گیر خوبی است. سال گذشته هم به مسابقه بین‌المللی رفت و این توان را داشت که عضو تیم نوجوانان ایران در مسابقات جهانی باشد، اما انتخاب نشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال رویارویی دو برادر با هم در سال‌های پیش رو وجود دارد یا خیر، گفت: نه، ابوالفضل پنج سال از من کوچکتر است. قد برادرم بلندتر از من است و با توجه به سنش، وزن او بالاتر می‌رود.

این کشتی‌گیر ایذه‌ای که در اردوی اخیر تیم ملی فرنگی حضور داشت، ادامه داد: این سومین اردویی بود که پشت سر گذاشتیم. شرایط هم خوب است و برای شرکت در مسابقات پیش رو آماده می‎شویم.

دادمرز که در بلگراد به اولین مدال جهانی‌اش رسید، در واکنش به اینکه احتمال عدم برگزاری مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی وجود دارد و از اینکه وزنش را در سال 2024 تغییر نداده است، پشیمان نیست، تصریح کرد: نه، پشیمان نیستم. اولاً هنوز مشخص نیست که مسابقه جهانی اوزان غیرالمپیکی برگزار می‌شود یا نه، اگر هم برگزار نشد در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کنم. من در این چند سال دنبال کسب سه چهار مدال جهانی دیگر در 55 کیلوگرم هستم و بعد از آن در المپیک بعدی شرکت می‌کنم.

عضو تیم فولاد خوزستان در لیگ دو فصل گذشته درباره اینکه آیا سرانجام با آنها تسویه حساب صورت گرفته است، گفت: نه، پول‌ها پرداخت نشده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.