هادیانفر: هرجایی در مورد تصادفات و ناایمنی خودروها صحبت کردم برای رضای خدا بوده است/ بابت کم‌کاری‌ها عذرخواهی می‌کنم

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، سردار سید کمال هادیانفر؛ رئیس پلیس سابق راهور در مراسم تودیع و معارفه خود اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های من در 5 سالی که در راهور خدمت کردم موضوع "تصادفات" بود و سعی کردیم تصادفات و جان‌باختگان ناشی از تصادفات را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه سالانه به صورت میانگین 48 میلیارد تردد در جاده‌های کشور ثبت می‌شود، گفت: هرجایی که در مورد تصادفات، خودروی ناایمن، جاده‌ها و ... صحبت کردیم صرفاً برای رضای خدا بوده و هیچ منفعت دنیوی برای ما نداشته است.

هادیانفر گفت:‌ از تمام مردم و همکارانم در پلیس راهور تمام قد عذرخواهی می‌کنم اگر در انجام وظایفم کوتاهی کردم.

رئیس پلیس سابق راهور بیان کرد: از سال 1398 تا کنون پلیس راهور اقداماتی در راستای هوشمندسازی پلیس مانند پیگیری و راه‌اندازی سامانه تماماً ایرانی "سپهتن" بر روی 10 هزار و 600 دستگاه اتوبوس، داشته است.

وی گفت: از تولید خودروی های ناایمنی مانند "پراید" و خودروی "405" از سری اقدامات پلیس راهور در راستای کاهش جان‌باختگان بوده است.

هادیانفر تصریح کرد: حذف دفاتر اسناد رسمی در فرایند خرید و فروش خودرو، اجرای طرح ملی و سراسری ترخیص موتورسیکلت و خودروهای رسوبی، اخذ مصوبه قانون بخشودگی دو برابری جرایم رانندگی، کاهش توقف مدت زمان گواهینامه رانندگی از پایه 3 به 2 و از 2 به 1 و کاهش 75 درصدی مدت زمان خدمات شماره‌گذاری از دیگر اقدامات پلیس راهور در 5 سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.