هاشم‌نژاد: شانس قهرمانی تراکتور از دیگر مدعیان بیشتر است/کلاس کاری خمس مثال‌زدنی است

مهدی هاشم‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره عملکرد تراکتور در نیم‌فصل اول لیگ برتر گفت: ما نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی داشتیم و چند بازی اول را به دلیل ناهماهنگی از دست دادیم، ولی در ادامه شرایط‌مان بهتر شد. فکر می‌کنم خوب امتیاز جمع کردیم و مهم این است که فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذاریم. ما فاصله زیادی با صدر جدول نداریم و با این بازیکنان و مربی بادانشی که روی نیمکت داریم، قطعاً در نیم‌فصل دوم دنبال نتایجی بهتر هستیم.

 

هاشم‌نژاد با بیان اینکه پیروزی برابر رقیبان مستقیم اهمیت ویژه‌ای دارد، تأکید کرد: بدون شک در بازی‌های برگشت شرایط ما فرق خواهد کرد و خودمان را آماده می‌کنیم تا مقابل رقیبان مستقیم امتیازهای کامل را بگیریم. من شانس قهرمانی تیم خودمان را بالاتر از مدعیان دیگر می‌دانم، چون از لحاظ مربی و بازیکن کامل‌تر از بقیه تیم‌ها هستیم و نوع فوتبالی که بازی می‌کنیم ما را به قهرمانی امیدوار می‌کند. البته می‌دانیم که در نیم‌فصل دوم کار سخت‌تر می‌شود و باید بیشتر از گذشته تلاش کنیم.

وی در مورد عملکرد خودش در نیم‌فصل اول لیگ برتر نیز خاطر نشان کرد: هر وقت فرصت بازی پیدا کردم، تمام تلاشم را به کار گرفتم تا مثمرثمر باشم و جدا از اینکه دو گل زدم، چند پاس گل دادم و پنالتی هم گرفتم. مطمئناً به این فکر می‌کنم که در ادامه عملکرد بهتری داشته باشم و بیشتر از گذشته پیشرفت کنم.

وینگر تیم فوتبال تراکتور راجع به کار کردن با پاکو خمس تصریح کرد: او یک مربی فوق‌العاده بوده و کلاس کاری‌اش مثال‌زدنی است. بازیکنان جوان و باتجربه ما چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفته‌اند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.