اکوان: فکر نمی‌کردیم آلومینیوم اینقدر گردن کلفت باشد/ کار ما در نیم‌فصل دوم سخت‌تر می‌شود

آرمان اکوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره تساوی یک - یک تیمش برابر آلومینیوم اراک اظهار داشت: بازی سختی بود و فکر نمی‌کردیم که آلومینیوم اینقدر تیم خوب و گردن کلفتی باشد. البته این را هم بگوییم که هوای اراک برای ما سنگین بود و این کار ما را سخت‌تر کرد. ملوان بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای دارد که خوب می‌دوند و خوب پرس می‌کنند و باید بگویم که موقعیت‌های آنها نسبت به ما بیشتر بود.

 

وی در واکنش به اعتراض تیم میزبان به گلی که مردود اعلام شد، گفت: من معتقدم آن صحنه‌ای که داور برای آلومینیوم ضربه ایستگاهی گرفت، خطا نبود و عجیب این بود که وقتی بازیکن تیم حریف توپ را سانتر کرد داور بلافاصله سوت زد و نمی‌دانم چرا چنین تصمیمی گرفت. مشخص نیست در محوطه جریمه چه اتفاقی رخ داد و متأسفانه دوربین‌ها هم کیفیت لازم را ندارند تا بتوانیم به شکل دقیق صحنه را ببینیم و اظهارنظر کنیم.

اکوان در مورد منتفی شدن حضور بازیکنان سرباز در ملوان تصریح کرد: ما تیم خوبی داریم و البته آقای تارتار در مصاحبه‌هایش تأکید کرد که تیم نیاز به تقویت دارد و بدون شک این اقدام با نظر سرمربی و مدیران باشگاه انجام خواهد شد. باید از مدیریت باشگاه هم تشکر کنم که شرایط خوبی را مهیا کرده است و همه ما تلاش می‌کنیم تا در نیم‌فصل دوم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در نیم فصل دوم قطعاً کارمان سخت‌تر خواهد شد، چون شناخت تیم‌ها از هم بیشتر می‌شود و امیدوارم نتایجی بگیریم تا هواداران را خوشحال کنیم، ولی آنها باید توقعات معقولانه‌ای داشته باشند. ملوان از لحاظ بودجه، مسائل مالی و امکانات با خیلی از تیم‌ها قابل قیاس نیست و با این شرایط عالی نتیجه گرفته است.

انتهای پیام/

 

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.