فلسطین خواهان تحویل نوزاد شیرخوار ربوده شده توسط رژیم صهیونیستی شد

وزارت خارجه فلسطین از رژیم اشغالگر صهیونیستی خواست نوزاد شیرخواری را که از غزه ربوده بود، فورا تحویل بدهد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از شبکه خبری الجزیره، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: ربودن یک طفل شیرخوار دلیل بر ارتکاب بدترین جنایت‌ها توسط ارتش رژیم صهیونیستی است که به خاطر آن مجازات نیز نمی‌شود. ما از مقامات این رژیم می‌خواهیم این طفل شیرخوار را فورا به تشکیلات خودگردان تحویل بدهند.

پیش از این «شاحار مندلسون» سرباز صهیونیست فاش کرد که «هارئیل ایتاخ» یک افسر ارتش این رژیم پس از کشته شدن خانواده یک نوزاد شیرخوار فلسطینی در اثر بمباران شدید خانه‌شان در نوار غزه، وی را ربود.

طبق نوشته روزنامه القدس العربی، یک دوست این افسر صهیونیست نیز اعلام کرده است که وی این نوزاد را به بیمارستانی در سرزمین‌های اشغالی منتقل کرد.

وی به نام این بیمارستان اشاره‌ای نکرده است.

خود ایتاخ ۲۲ نوامبر در جریان درگیری‌های شمال نوار غزه کشته شد.

مندلسون درباره جزئیات بیشتر این اتفاق گفت: ایتاخ در زمان حضور در غزه با یکی از دوستان خود صحبت کرد و به او گفت که در یک خانه فریاد گریه کودکی را شنید و تصمیم گرفت این کودک را به اسرائیل بفرستد.

این سرباز صهیونیست موقعیت خانه‌ای را که مدعی یافتن این نوزاد فلسطینی در آن شده، مشخص نکرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر جنگ ویرانگری را علیه غزه به راه انداخته‌ است که منجر به شهادت ۲۱ هزار و ۹۷۸ تن و ۵۷ هزار و ۶۹۷ مجروح و ویرانی گسترده در زیرساخت غزه و فاجعه انسانی بی‌سابقه شده‌است.

در حالیکه مقاومت فلسطین در هشتاد و هشتمین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه به مقابله شدید با ارتش اشغالگر در جبهه‌های مختلف جنگ ادامه می‌دهد، از آن سو بمباران زمینی، دریایی و هوایی اشغالگران به مناطق مختلف از سر گرفته شده‌اند و همچنان صدای درگیری شدید در مناطق تهاجم به شمال نوار غزه شنیده می‌شود.

همچنین وزارت بهداشت در نوار غزه اعلام کرد که ۵۰ هزار زن باردار و بیش از ۹۰۰ هزار کودک فاقد مراقبت‌های بهداشتی لازم در مراکز پناهگاهی در نوار غزه هستند.

اشرف القدره، سخنگوی این وزارتخانه گفت: ۵۰ هزار زن باردار به دلیل کمبود آب آشامیدنی، غذا و کمبود مراقبت‌های بهداشتی در مراکز سرپناهی از سوءتغذیه و مشکلات بهداشتی به ویژه آنهایی که حاملگی‌های پرخطر دارند، رنج می‌برند.

به گفته سخنگوی این وزارتخانه، بیش از ۹۰۰ هزار کودک در مراکز آوارگان در معرض خطرات سرمای شدید، کم آبی، سوء تغذیه، بیماری‌های عفونی تنفسی و پوستی و اختلالات روانی قرار دارند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.