فرضیه پلیس در مورد سرقت یک میلیون پوندی از منزل گریلیش؛ کار خودی است!

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از سان؛ پلیس شهر منچستر احتمال می‌دهد که سرقت به وقوع پیوسته اخیر از منزل جک گریلیش توسط فردی بوده که پیش از این هم به آن محل رفت و آمد داشته است.

گریلیش و نامزدش 5 روز قبل از کریسمس وارد منزل جدیدشان شدند، منزلی که تا پیش از آن توسط یک پیمانکار در دست تجهیز و نوسازی قرار داشت.

تنها چند روز بعد اما سارقان با ورود به این عمارت 5.6 میلیون پوندی، مقدار زیادی جواهر آلات و اشیای قیمتی مجموعاً به ارزش یک میلیون پوند را ربودند و این در حالی بود که تعدادی از خویشان و نامزد بازیکن انگلیسی نیز در خانه حضور داشتند. طبق اعلام یک منبع آگاه، سارقان پس از ورود به خانه، مستقیماً به سراغ گاو صندوق‌ها رفته و محتویات داخل آنها را به سرقت برده‌اند. گویا آنها آنقدر راحت و بی‌دردسر به محل نگهداری اموال مسروقه دسترسی داشته‌اند که هیچ‌یک از افراد حاضر در خانه متوجه نشده‌اند و حتی زمانی که آنها مشکوک شدند و آژیر را به صدا درآوردند، مدت زیادی از خروج سارقان گذشته بوده است.

در همین حال پلیس احتمال می‌دهد که سارقان جزئیات کاملی درباره مختصات خانه گریلیش و محل نگهداری اموال قیمتی داشته‌اند. بر همین اساس، ظن پلیس بر این است که یک فرد آشنا، احتمالاً یکی از کارگرانی که در پروژه مرمت و بازسازی خانه کار فعالیت داشتند، به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در سرقت صورت گرفته دست داشته است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.