افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی

به گزارش پایگاه خبری خبر آنی، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: تا سه روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۵- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

آسمان تهران هم فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و در ‌روز چهارشنبه کمی ابری همراه با غبار محلی، از بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین جمعه با ورود سامانه بارشی دیگری به کشور در شمال غرب و غرب سواحل خزر از طرفی در جنوب غرب در بوشهر، برخی نقاط فارس و جنوب خوزستان بارش پیش‌بینی می‌شود و در پنج روز آینده خلیج فارس مواج خواهد بود.

امروز هم فقط بخش‌هایی از استان‌های ایلام، لرستان، شرق کرمانشاه، جنوب همدان، خوزستان، یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، رگبار و گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت خواهد داشت و در مناطق مستعد گردوخاک و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف رخ می‌دهد.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.