رأفت: شانس 4 مدعی برای قهرمانی یکسان است/ کسر امتیاز و بازگرداندن آنها منطقی نبود

پایان رأفت در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره شرایط پرسپولیس در آستانه بازی برابر مس رفسنجان اظهار داشت: وقتی پرسپولیس نتیجه می‌گیرد طبیعتاً حال این تیم خوب است و فکر می‌کنم وقتی تیم در شرایطی سخت قرار دارد ما باید از آن حمایت کنیم. امیدوارم پرسپولیس آخرین بازی نیم‌فصل اول برابر مس رفسنجان را با برد پشت سر بگذارد و با وضعیت ایده‌آل به تعطیلات برود.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس در نیم‌فصل دوم نیاز به تقویت دارد، گفت: تیم باید تقویت شود و باشگاه پرسپولیس می‌بایست بازیکنان موردنظر یحیی گل‌محمدی را جذب کند، چون رقابت در نیم‌فصل دوم سخت‌تر است و پرسپولیس هم باید نقاط ضعف خودش را برطرف کند. بهترین شخص هم برای تشخیص نقاط ضعف تیم و گرفتن بازیکن، یحیی گل‌محمدی است.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازگرداندن امتیازهای سپاهان و پرسپولیس با رأی کمیته استیناف تصریح کرد: این مدلی از فوتبال ایرانی است که شما می‌بینید و فوتبال ما همیشه درگیر حاشیه‌ها و تصمیم‌های کارشناسی نشده است. هیچ دلیلی نداشت که از این تیم‌ها امتیاز کسر کنند، ولی وقتی اعلام کردند آنها تخلف کرده‌اند پس دلیلی نداشت که دوباره امتیازها را برگردانند و این اتفاقات منطقی نبود. متأسفانه فوتبال ایران درگیر حاشیه است و شما می‌بینید که این حاشیه‌ها همیشه به مسائل فنی غلبه می‌کند و تصمیم‌گیری‌ها درست نیست. شما می‌بینید که رقیبان ما در آسیا چگونه پیشرفت می‌کنند و ما دنبال چیزهایی هستیم که در هیچ جای دنیا دیده نمی‌شود.

رأفت راجع به اینکه امسال کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است، خاطر نشان کرد: چهار تیم سپاهان‏، پرسپولیس، استقلال و تراکتور شانس‌های اول قهرمانی هستند. فاصله امتیازی این تیم‌ها به هم نزدیک است و من در حال حاضر شانس هر چهار تیم را برای قهرمانی برابر می‌دانم، در ضمن هر چهار تیم از لحاظ بازیکن در سطح بالایی قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.