فخرالدینی:? مقابل سپاهان نباید فقط حمله کنید/ بازی با ملوان 6 امتیازی است

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره پیروزی تیمش برابر سپاهان در اصفهان اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی بود و ما مهمترین برد فصل‌مان را در اصفهان به دست آوردیم. می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم و کادر فنی هم به خوبی تیم حریف را برای ما آنالیز کرده بود و شناخت کافی از سپاهان داشتیم.

 

وی در واکنش به صحبت‌های ژوزه مورایس که گفته بود آلومینیوم با یک موقعیت به پیروزی رسید، تأکید کرد: نظر ایشان قابل احترام است، ولی ما نمی‌توانیم آلومینیوم را از لحاظ بودجه، امکانات، مسائل مالی و خیلی چیزهای دیگر با سپاهان قیاس کنیم. اکثر باشگاه‌های ایران باید تلاش کنند تا خودشان را از لحاظ یک باشگاه حرفه‌ای به سپاهان برسانند و شرایط آنها با تیم ما اصلاً قابل قیاس نیست.

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک همچنین خاطر نشان کرد: شما وقتی در اصفهان برابر سپاهان بازی می‌کنید، قرار نیست فقط حمله کنید و مقابل این تیم باید منطقی فوتبال بازی کرد که ما این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دادیم. این برد واقعاً ارزش زیادی داشت و همه خوشحالیم که چنین تیم پرقدرتی را در اصفهان شکست دادیم.

وی در مورد بازی بعدی تیمش برابر ملوان تصریح کرد: این یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما خواهد بود و شرایط جدول هم حساسیت این بازی را بیشتر می‌کند. بازی با ملوان برای ما یک مسابقه شش امتیازی محسوب می‌شود و امیدوارم سه امتیاز این بازی را بگیریم. 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.