انصارالله یمن: هرگونه طرح استعماری آمریکا علیه یمن شکست می‌خورد

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن تأکید کرد که هرگونه طرح استعمارگرانه آمریکا علیه یمن شکست خواهد خورد.

به گزارش خبرآنی، حزام الاسد، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن به خبرگزاری المعلومه گفت: آمریکا تمام گزینه‌های نظامی خود را برای تسلیم کردن ملت ما تمام کرده است. اگر بخواهد حماقت جدیدی مرتکب شود، ارتش و ملت ما آماده مقابله هستند و فرماندهی و نیروهای مسلح ما گزینه‌های غافلگیرکننده‌ای را برای دشمن در تمام سطوح دارند.

وی افزود: رهبری حکیم و شجاع و ملت باایمان و حکیم ما، هرگز به آمریکا و زورگویی‌اش توجهی نمی‌کنند. پروپاگاندای دروغین واشنگتن در ویتنام، کره، لبنان، افغانستان، سومالی، عراق و در یمن طی ۹ سال از بین رفت و ابزارهای جنگ نیابتی دولت‌های آمریکا طی دهه‌های گذشته از کار افتاده‌اند.

حزام الاسد گفت: توطئه‌های آمریکا در منطقه آشکار شده است و تجاوزات این کشور تنها فروپاشی، شکست و ویرانی بیشتر را به دنبال خواهد داشت. بهتر است ناوهای هواپیمابر و یگان‌های دریایی این کشور که بیش از ۱۰ هزار مایل را پیموده‌اند تا برای حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی و تشدید نزاع‌ها و غارت منابع و به بردگی گرفتن ملت‌ها و نظام‌ها وارد منطقه ما شوند، راه خود را کج کرده و به سواحل خود بازگردند تا امنیت در منطقه و جهان برقرار شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.