مناسب‌سازی 114 بوستان برای استفاده توان‌یابان تا پایان سال جاری

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، حسین نظری؛ معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران درخصوص مناسب‌سازی سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران برای استفاده توان‌یابان از فضاهای سبز و تفریحی پایتخت اظهار کرد: براساس طرح جامع، مناسب‌‌سازی 114 بوستان در سال 1402 در دستور کار قرار گرفته است.

نظری در توضیح بیشتر گفت: در سال 95؛ 22 بوستان، در سال96؛ 22 بوستان، در سال 97؛ 22 بوستان، در سال98؛ 39 بوستان، در سال1399 -1400؛ 22 بوستان، در سال 1401؛ 58 بوستان و مجموعاً 185 بوستان تاکنون مناسب سازی شده اند.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه امسال باید 114 بوستان مناسب‌سازی شود، تصریح کرد: تلاش بر این است تا پایان سال موارد باقیمانده انجام شود.

نظری با اشاره به روند مطلوب اجرای پروژه مناسب سازی بوستان‌های شهری پایتخت گفت: تجهیز بوستان‌ها به امکاناتی همچون ست ورزشی ویژه معلولان، ایجاد رمپ، محوطه‌سازی، مناسب‌سازی آبخوری‌ها، سرویس بهداشتی و نیمکت‌های متناسب با نیاز توان‌یابان از جمله ویژگی‌های اجرای این طرح است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اظهار کرد: مناسب‌سازی این تعداد بوستان در راستای تاکیدات ویژه شهردار تهران برای فراهم کردن بستر و زمینه مناسب استفاده توان‌یابان از فضاهای سبز و تفریحی پایتخت است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.