توسعه فیبرنوری شهرک‌ صنعتی جمشیدآباد آمل اجرایی شد

خبرآنی/مازندران شبکه فیبرنوری شهرک صنعتی جمشیدآباد آمل در سفر شهرستانی استاندارمازندران وبازدید از این شهرک اجرایی شد. برای اجرای این طرح به طول سه کیلومتر شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران حدود  ۴۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده است.

استاندار مازندران امروز در جریان بازدید از چند واحد تولیدی درشهرک صنعتی جمشیدآباد آمل گفت: در حال حاضر سرمایه در گردش مهمترین دغدغه و خواسته ی واحدهای تولیدی است.

سیدمحمودحسینی پور افزود: بانک‌ها باید در این راستا کمک کار باشند، و جوانان نخبه و شایسته که در این واحدهای صنعتی مشغول به کار هستند باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی ادامه داد: آمل به عنوان قطب صنعتی مازندران محسوب می‌شود و تمام تلاش ما این است که در سفر امروز مشکلات این واحدها واکاوی و گره کشایی شود.

استاندار مازندران گفت: تولیدات برخی از این واحدها به خارج از کشور صادر می‌شود که ضرورت دارد مشاوره‌های مناسبی به این واحدها ارائه شود.

به گزارش خبرآنی، سید محمود حسینی پور هجدهمین سفر شهرستانی خود به آمل را با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در امامزاده ابراهیم این شهر آغاز کرد.

 در این سفر که با همراهی ۸۰ مدیر ارشد شهرستانی و استانی انجام شد بررسی مشکلات مردم و واحدهای تولیدی صنعتی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.