تکمیل لیست اعزامی شاگردان حسن رنگرز به زاگرب بعد از مسابقات کشوری

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، با اعلام اتحادیه جهانی کشتی، در سال المپیک پاریس تنها دو مسابقه رنکینگ‌دار برگزار خواهد شد که زاگرب میزبان اولین مسابقه رنک‌دار سال 2024 طی روزهای 20 تا 24 دی ماه خواهد بود و قرار است هر دو تیم آزاد و فرنگی ایران نیز در این رقابت‌ها نمایندگانی داشته باشند.

باتوجه به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور کشتی آزاد بزرگسالان طی روزهای 22 تا 24 آذر ماه در ساری مازندران، آزادکاران اعزامی به این رقابت‌ها تا حدود زیادی قطعی شده‌اند، اما لیست فرنگی‌کاران شرکت‌کننده ایران در این پیکارها منوط به برگزاری مسابقات کشوری بزرگسالان است که طی روزهای 6 تا 8 دی ماه در قم به انجام خواهد رسید.

برخی از نفرات برتر این مسابقات همراه با تعدادی از کشتی‌گیران معاف شده از مسابقات کشوری در لیست اعزام به زاگرب خواهند بود.

باتوجه به فاصله‌ زمانی که این رقابت‌ها با مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی آسیایی دارد، اولویت اعزام در هر دو رشته به نظر می‎‎رسد در اوزان المپیکی باشد که هنوز سهمیه نگرفته‌ایم.

کشتی فرنگی در دو وزن 77 و 87 کیلوگرم باید دنبال سهمیه المپیک باشد و کشتی آزاد نیز در سه وزن 57، 74 و 97 کیلوگرم سهمیه نگرفته است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.