تبلیغات قمار در ایتالیا برای متا دردسرساز شد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نلق از رویترز، سازمان ناظر AGCOM در ایتالیا اعلام کرد: متا در ارتباط با پروفایل ها و حساب های کاربری در فیس بوک و اینستاگرام و همچنین محتوای حمایت شده که قمار یا بازی با جوایز نقدی را ترویج می کند، ۵.۸۵ میلیون یورو(۶ میلیون و ۴۵ دلار) جریمه شده است.

متا تاکنون اظهار نظری در این باره نکرده است.

در اوایل ماه جاری میلادی AGCOM یوتیوب (متعلق به آلفابت) و توییچ (متعلق به آمازون) را نیز به دلیل نقض همین ممنوعیت جریمه کرد.

یوتیوب و توییچ به ترتیب ۲.۲۵ و ۹۰۰ هزار یوروی جریمه شدند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.