نوروزی: توجه به همسان‌سازی و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در لایحه بودجه 1403

به گزارش خبرنگار پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، رسیدگی به کلیات لایحه اصلاحی بودجه سال 1403 در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد که رحمت‌اله نوروزی نماینده علی آباد در مجلس در موافقت با کلیات لایحه بودجه سال 1403 بیان کرد: لایحه مذکور طبق آئین نامه داخلی مجلس تنظیم شده است و به صورت دو مرحله ای به مجلس ارائه شده است که نکته مهم آن کاهش قابل توجه تراز عملیاتی بودجه است که به خوبی در این لایحه دیده شده است.

وی افزود: این بودجه از جهت اشتغال به خوبی تدوین شده است و منابع بانکی به علاوه صندوق کارآفرینی امید در این لایحه در جهت اشتغال کمک خواهد کرد.

نماینده علی‌آباد ادامه داد:در موضوع حقوق بازنشستگان که دغدغه نمایندگان است بحث همسان سازی و متناسب سازی حقوق آنها در لایحه بودجه به خوبی صورت گرفته است در حالی که طی سال‌های گذشته قدرت خرید کارکنان و بازنشستگان بسیار کاهش یافته است اما با اصلاحات به عمل آمده قدرت خرید نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

نوروزی اظهار کرد:گندم در لایحه اصلاحی بودجه به خوبی دیده شده است و ساز وکار کشت قراردادی نیز در این لایحه به خوبی تنظیم شده که امید است بالای 11 میلیون تن گندمکاران، گندم تحویل دهند.

وی با اشاره به مسئله فرار مالیاتی، گفت: با توجه به اینکه با کاهش تراز عملیاتی بودجه مواجه خواهیم بود فرار مالیاتی نیز کاهش پیدا خواهد کرد و مالیات ها دقیق خواهد شد چرا که وزیر اقتصاد و رئیس سازمان مالیاتی این قول را داده اند که با فرار مالیات ها مقابله کنند تا فرار مالیاتی صورت نگیرد.

انتهای‌ پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.