خیالات یک شهرک‌نشین صهیونیست درباره غزه

رئیس یک شهرک صهیونیست‌نشین در شمال اراضی اشغالی پیشنهاد داده که تمامی ساکنان غزه به اردوگاه‌های آوارگان در لبنان منتقل شده و تمامی این باریکه با خاک یکسان شود به طوریکه بتوان آن را به موزه‌ای شبیه به آشویتس تبدیل کرد!

به گزارش خبرآنی، "دیوید آزولای" رئیس شورای شهرک صهیونیست‌نشین "متولا" در اراضی اشغالی گفت: اسرائیل باید ساکنان فلسطینی غزه را که از جنگ فرار می‌کنند به اردوگاه‌های آوارگان در لبنان بفرستد، تمامی نوار غزه را خالی و تخریب کند و آن را به موزه‌ای شبیه به اردوگاه کار اجباری آشویتس در لهستان بدل کند.

به نوشته روزنامه جروزالم پست، وی ادامه داد: پس از هفتم اکتبر ۲۰۲۳، ما به جای آنکه مردم را مجبور کنیم به جنوب بروند باید آنها را مستقیم به سواحل می‌راندیم. نیروی دریایی می‌توانست آنها را به سواحل لبنان ببرد، جایی که اردوگاه‌های آوارگان به قدر کافی وجود دارد.

رئیس شورای شهرک صهیونیست نشین متولا در ادامه گفت: سپس یک نوار امنیتی باید از دریا تا حصار مرزی غزه که کاملا خالی از سکنه شده بود، ایجاد می‌شد مانند اردوگاه کار اجباری آشویتس در لهستان.

 وی خاطرنشان کرد: به همه بگویید به سمت سواحل بروند. کشتی‌های نیروی دریایی باید آنها را به سواحل لبنان بفرستد. تمامی نوار غزه باید خالی و با خاک یکسان شود درست مانند آشویتس. آنجا را به موزه تبدیل می‌کنیم.

آزولای که در اظهاراتی واهی، عملیات فلسطینی طوفان الاقصی و کشته شدن صهیونیست‌ها را «هولوکاست دوم» خطاب کرد، گفت: لبنان اردوگاه‌های آوارگان دارد و اینجا جایی است که آنها باید بروند. ما باید غزه را متروک و ویران کنیم.

این فرد همچنین موضع خود را در مورد وضعیت شمال سرزمین‌های اشغالی شفاف کرد و گفت: حزب‌الله اوضاع را در جنوب رصد می‌کند و اگر به درستی به آن رسیدگی نکنیم، آنها آن را نقطه ضعف می‌دانند. هر چقدر هم که آنها قوی باشند، ما نمی‌توانیم در ترس زندگی کنیم یا مردم از خانه‌هایشان فرار کنند. ما باید قاطعانه عمل کنیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.