حملات حزب‌الله لبنان و سرایا القدس علیه پایگاه‌های رژیم صهیونیستی

در تازه‌ترین تحولات در سرزمین‌های اشغالی و غزه، منابع خبری با اشاره به درگیری‌های شدید در مناطق شمالی نواز غزه اعلام کردند که حزب‌الله لبنان و گردان‌های سرایا القدس دو پایگاه نظامی صهیونیستی را هدف حملات موشکی و راکتی قرار دادند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از شبکه خبری المیادین، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که نظامیان صهیونیست در پایگاه «برکه ریشا» را با موشک هدایت‌شونده هدف قرار دادند. حزب‌الله تاکید کرد که در این حمله موشکی تعدادی از نظامیان صهیونیست کشته و زخمی شدند.

حزب‌الله در بیانیه دیگری اعلام کرد که برای بار دوم نیروهای پیاده صهیونیستی در پایگاه «برکه ریشا» را هدف قرار داده و صهیونیست‌ها در این حمله تلفات دادند.

از سوی دیگر، رسانه‌های صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در پایگاه صهیونیستی «زرعیت» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

خبرنگار المیادین نیز اعلام کرد که آژیرهای خطر در این پایگاه نظامی صهیونیستی در الجلیل واقع در مقابل منطقه لبنانی «مروحین» به صدا درآمدند.

به‌طور همزمان گردان‌های سرایا القدس اعلام کرد که پایگاه صهیونیستی «اسناد صوفا» و تجمع نظامیان در آن را هدف حملات راکتی قرار داده است.

منابع خبری تاکید کردند که درگیری‌های شدیدی میان مبارزان مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر در محورهای مختلف نوار غزه از جمله الشجاعیه، الدرج و التفاح در حال انجام است. نیروهای اشغالگر، فلسطینی‌های ساکن مناطق شمالی غزه از جمله بیت‌لاهیا را مجبور به ترک منطقه کردند.

خبرنگار المیادین همچنین گزارش داد که تک‌تیراندازان رژیم صهیونیستی تعدادی از غیرنظامیان فلسطینی در منطقه یرموک را به شهادت رساندند.

طبق آخرین گزارش‌ها، نزدیک به بیست هزار تن از مردم فلسطین در پی حملات هفتاد و یک روز گذشته صهیونیست‌ها به غزه به شهادت رسیده‌اند که بیشتر آن‌ها کودکان و زنان هستند. همچنین رژیم صهیونیستی به هلاکت ۱۲۰۰ نفر از صهیونیست‌ها از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در هفتم اکتبر تا کنون اعتراف کرده است.

همچنین روز جمعه «سامر ابودقه» تصویربردار شبکه خبری الجزیره در پی حملات صهیونیست‌ها به غزه به شهادت رسید و «وائل الدحدوح» خبرنگار این شبکه نیز مجروح شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.