بادامکی: اختلاف نظر نباشد پیشرفتی صورت نمی‌گیرد

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، حسین بادامکی درباره شرایط پرسپولیس پیش از دربی 102 گفت: جذابیت‌ فوتبال کری‌ها و صحبت‌هایی است که انجام می‌شود، مهم این است که در زمین دو تیم تلاش کنند که بهترین عملکرد را داشته باشد. وضعیت تیم ما خیلی خوب است و بازیکنان هم بعد از بازی با هوادار با انگیزه خیلی بالایی تمرین کردند. باشگاه توانست قبل از برگزاری دربی پرداختی به بازیکنان داشته باشد تا با روحیه خوبی بازی کنند.

وی در واکنش به این موضوع که پس از حضور درویش در تمرین، اختلافات کاهش پیدا کرد و بازیکنان و کادرفنی با آرامش تمرین می‌کنند، اظهار داشت: در هر مجموعه‌ای اگر اختلاف نظر نباشد پیشرفتی به وجود نمی‌آید. در این مجموعه همه تلاش می‌کنند که بهترین اتفاق بیفتد، شاید ما اختلاف نظر داشته باشیم ولی هدف همه ما موفقیت پرسپولیس است. با توجه به صحبت‌هایی که درویش در محل تمرین داشت شرایط خیلی بهتر شد و بعد از آن هم هوادار را شکست دادیم. هرچه اعضای تیم و باشگاه به هم نزدیک‌تر باشند قطعا اختلافات کمتر می‌شود و سوءتفاهمات پیش نمی‌آید.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب اسپانسر جدید و پرداختی به بازیکنان عنوان کرد: خداراشکر پرداختی قبل از بازی داشتیم. پرسپولیس باید به سمتی برود که درآمدزایی داشته باشد چون منابع مالی باشگاه محدود است و باشگاه باید از تمام ظرفیت‌هایش استفاده کند تا بهترین اتفاق را رقم بزند. اتفاقات خوبی افتاده و در آینده اتفاقات خوب بیشتری رقم می‌خورد. پرداختی هم به تیم‌های پایه هم خواهیم داشت.

بادامکی درباره پرداخت مطالبات گئورگی گولسیانی گفت: مشکل این بازیکن حل و مطالباتش پرداخت شد.

وی درباره واکنش بیرانوند به اسپانسر باشگاه گفت: چیز خاصی نبود، بیرانوند هم مثل همه تمرین می‌کند و اسپانسر ما هم مشکلی ندارد.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره برگزاری اولین دربی با حضور هواداران خاطرنشان کرد: اتفاق خوب و ویژه‌ای است و قطعاً حضور بانوان به جذابیت بازی اضافه می‌کند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.