کشف 3478 قلم لوازم آرایشی قاچاق در خیابان اشرفی اصفهانی

سرهنگ مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در محدوده اشرفی اصفهانی شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق در یک باب آپارتمان 2 طبقه ویلایی در آدرس خیابان اشرفی اصفهانی خیابان استاد نظر غربی دپو شده است. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: مامورین این پلیس در بازرسی اولیه مشاهده کردند مقادیر انبوهی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی هستند. 

افشاری خاطرنشان کرد: کالاها شامل  تعداد 3478 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی بوده که برای این محموله پرونده قضایی تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 10 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، گفت: مصرف‌کنندگان داروها و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق فاقد استاندارد لازم هستند، همچنین شهروندان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.