سوادکوهی: باوجود مصدومیت به چرخه انتخابی تیم ملی احترام می‌گذارم

علی سوادکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی که پیش از این گفته می‎‌شد به دلیل مصدومیت در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور حضور نخواهد داشت، با اعلام اینکه در ساری کشتی خواهد گرفت، اظهار داشت: هرچند فاصله بین مسابقات قهرمانی کشور و فینال لیگ برتر کمتر از دو هفته است و من آنجا در 79 کیلوگرم کشتی گرفتم و در چرخه انتخابی تیم ملی هم قصد کشتی گرفتن در 86 کیلوگرم را دارم، اما در مسابقات کشوری، کشتی خواهم گرفت.

وی در واکنش به اینکه مبین عظیمی قهرمان وزن 92 کیلوگرم جوانان جهان هم عنوان کرده است قصد شرکت در مسابقات کشوری در وزن 86 کیلوگرم را دارد، گفت: چه بهتر. البته بعید می‌دانم، چون او کشتی‌گیر 92 کیلوست.

سوادکوهی که سال گذشته در جام جهانی آمریکا موفق شد طلسم شکست‌ناپذیری جردن باروز آمریکایی مقابل کشتی‌گیران ایرانی را بشکند و این عنوان‌دار المپیک و جهان را شکست دهد، درباره دیگر مدعیان وزن جدیدش خاطر نشان کرد: اغلب کشتی‌گیران این وزن را می‌شناسم، هیچ کشتی‌گیری را هم قطعاً دست‌کم نخواهم گرفت و با تمام وجودم به فکر این رقابت‌ها هستم.

این کشتی‌گیر مازندرانی که در فینال لیگ برتر کشتی با شکست محمد نخودی زمینه‌ساز قهرمانی تیمش شد، در خاتمه گفت: با کشتی که در فینال لیگ گرفتم به دیسک گردنم فشار آمده و MRI هم گرفتم. ظاهراً ماهیچه خیاطه زانویم پاره شده است. باتوجه به اینکه فینال لیگ برتر را در 79 کیلوگرم گرفتم، وزنم برای 86 کیلو پایین است و بدنم در این فاصله کوتاه پر نمی‌کند، با این حال به احترام چرخه انتخابی تیم ملی، در مسابقات قهرمانی کشور کشتی خواهم گرفت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.