روزنامه فرانسوی: بر خلاف ادعاهای اسرائیل؛ هفتم اکتبر سر هیچ‌کس بریده نشد

یک روزنامه فرانسوی با گزارش اینکه هفتم اکتبر سر هیچ‌کس در اراضی اشغالی بریده نشد، نوشت، هدف رژیم صهیونیستی از این ادعاها بسیج افکار عمومی برای انتقام از غزه بود.

به گزارش خبرآنی، روزنامه «لیبراسیون» فرانسه طی تحقیقی نوشت، هدف از ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره وقوع جنایت در هفتم اکتبر بسیج افکار عمومی سطح داخلی و بین‌المللی برای انتقام جویی خشونت آمیز در نوار غزه بود.

این روزنامه در ادامه نوشت، سر کسی بریده نشده، هیچ کودکی در تنور انداخته نشده و دست و پای کودکان آنطور که رژیم صهیونیستی مدعی است بسته نشده است.

لیبراسیون نوشت، هیچ زن بارداری در میان اسرای هفتم اکتبر وجود نداشت.

جنبش حماس در ۱۵ مهر حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رژیم صهیونیستی در غلاف غزه آغاز کرد. تل‌آویو در پاسخ به این عملیات - که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، «طوفان الاقصی» نام گرفته - قتل‌عام مردم بی‌گناه فلسطین را آغاز کرده و از رسیدن غذا، دارو، سوخت و دیگر اقلام ضروری به ساکنان غزه جلوگیری می‌کند.

جنگ غزه امروز (سه‌شنبه) در حالی وارد شصت و هفتمین روز خود شد که رژیم صهیونیستی به بمباران‌ شدید در اطراف بیمارستان‌ها، پناهگاه‌ها، خانه‌ها و تمامی زیرساخت‌ها ادامه داد. از سوی دیگر، مقاومت فلسطین در چندین منطقه از جمله خان یونس، شجاعیه و جبالیا به نبرد با اشغالگران ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.