میزبان با قهرمان کشتی المپیک در مسابقات قهرمانی کشور/ شعبانی، اباذری و... به دنبال سهمیه

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور روزهای 22 تا 24 آذر ماه در سالن سیدرسول حسینی ساری برگزار می‌شود. این اولین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی در سال 2024 خواهد بود که میزبانی‌اش بعد از انصراف سقز به ساری سپرده شد.

تیم میزبان با هدایت کمیل قاسمی قهرمان المپیک 2012 لندن در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد. او به عنوان سرمربی در کنار کشتی‌گیران مازندرانی در مسابقات کشوری حضور خواهد داشت. او امروز (18 آذر) نیز در اولین جلسه تمرینی مشترک کشتی‌گیران این استان که در خانه کشتی برگزار شد، حضور داشت.

سیدمراد محمدی نیز به عنوان مدیر فنی و همچنین امیر گنجی، محمود حسن‌نیا، علی خدایی، سعید نیستانی، سعید واگذاری، فرشید قبادی، علی دمیرکلایی، حسین نقیبی و مجتبی حسین‌پور نیز به عنوان مربی در کنار کشتی‌گیران مازندران در مسابقات کشوری حضور دارند.

هرچند مازندران بیشترین تعداد شرکت‌کننده در این مسابقات دارد، اما باز هم کشتی‌گیران شاخصی چون علی شعبانی، حسین اباذری، کیان محمودجانلو، اکبر فضلی و... به دلیل عدم شرکت در مسابقات استانی، سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور را دریافت نکرده‌اند و باید دید سهمیه‌ای از سوی فدراسیون در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.