مطهری: امیدوارم عزیزی کنار تیم ملی بماند/ از صحبت‌هایم برداشت بد کردند

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، حمید مطهری که برای تماشای دیدار پرسپولیس و الدحیل در ورزشگاه حضور یافته بود، گفت: بازی‌ها را به دقت رصد می‌کنیم و امروز هم قسمت شد تا به تماشای بازی پرسولیس و الدحیل بیایم.

وی در خصوص شرایط امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی عنوان کرد: او یک مقدار کسالت دارد و روند درمان را طی می‌کند تا حالش بهتر شود.

مربی تیم ملی در خصوص شرایط تیم ملی گفت: در آذرماه فیفا دی نداریم و سعی می‌کنیم در اولین فرصت اردو تیم را تشکیل دهیم که به احتمال خیلی زیاد 12 دی‌ماه خواهد شد. ان‌شاءالله برنامه‌ها را جلو ببریم و قبل از جام ملت‌ها بتوانیم یک بازی دوستانه داشته باشیم و بعد وارد مسابقات شویم.

مطهری در خصوص حریف تیم ملی عنوان کرد: هنوز قطعی نشده و نمی‌توانم درباره آن صحبتی داشته باشم.

وی در خصوص جدایی خداداد عزیزی از کادرفنی تیم ملی گفت: تصمیم شخصی ایشان است، اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست و ان‌شاءالله آقا خداداد کنار تیم ملی باشد.

مربی تیم ملی در خصوص ناراحتی منتقدان تیم ملی از اظهارات او گفت: صحبت‌های من را متأسفانه بد برداشت کرده بودند. این طوری نبوده و همیشه کادر تیم ملی، من و در رأس ما قلعه‌نویی گفتیم که انتقاد سازنده را روی چشم می‌گذاریم و می‌پذیریم. انتقاد خوب باعث پیشرفت می‌شود، اما من در خصوص تخریب‌ها صحبت کردم. این تیم ملی کشورمان است و همه باید دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی موفق باشد.

وی در پاسخ به این سوال که از بازی‌های دوستانه تیم ملی کادرفنی رضایت دارد، گفت: درباره این موضوع خیلی صحبت کردیم. همه می‌گفتند بازی بزرگ انجام دهیم و طبیعی است که ما هم به عنوان مربی تیم ملی واقعاً درخواست کتبی برای بزرگ داده بودیم، اما شرایط مالی و تحریم‌های سیاسی این اجازه را نداد. خود شما این را می‌دانید و دیگر نیازی ندارد که من درباره آن توضیح بدهم. با همین شرایط نیز سعی کردیم از فیفا دی‌ها به بهترین شکل استفاده کنیم.

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.