رئیس شورای سیاسی یمن قانون ممنوعیت به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را امضا کرد

رئیس شورای عالی سیاسی یمن قانونی را امضا کرد که هدف از آن ممنوعیت به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و عادی سازی روابط با آن است.

به گزارش خبرآنی، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن قانونی را امضا کرد که هدف از آن ممنوعیت و جرم انگاری به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و عادی‌سازی روابط با آن است. 

وی گفت که این قانون این امکان را به یمن می‌دهد که به صورت کارآمدتر و به نحو رسمی در رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی و نیز برای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین دست به تحرکات بزند.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن عنوان داشت که عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به منزله خیانتی به امت عربی و اسلامی و خیانتی به اسلام و ملت‌ها است و نظام‌هایی که اقدام به عادی‌سازی روابط کردند ابزارهایی در مسیر پروژه صهیونیستی بوده و تمامی اقداماتشان در راستای خدمت به این پروژه است.

وی افزود، امضای این قانون در راستای رویارویی با سیاست بد عادی‌سازی روابط تعدادی از نظام‌ها در منطقه با رژیم صهیونیستی است و این قانون بیانگر نظر تمام آزادگان جهان و نه فقط یمن است.

المشاط تصریح کرد که هیچ عقب‌گردی از موضع یمن در پشتیبانی از مردم فلسطین و مقاومت دلاورانه آنها و ادامه هدف قرار دادن رژیم صهیونیستی با تمامی ابزارهای ممکن وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.