ساعی: اعضای کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک را نمی‌شناسیم/ تکواندوکاران بیشتری را به گرنداسلم می‌بریم

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، هادی ساعی پس از شرکت در پنجاه‌ودومین مجمع کمیته ملی المپیک گفت: مجمع خوبی بود و صورت‌های مالی و مسائل دیگری هم تصویب شد.

وی در مورد قطع شدن صدای جلسه برای خبرنگارانی که برای پوشش این نشست به کمیته ملی المپیک آمده بودند و اینکه نتوانستند اعتراض‌های او را بشنوند، تصریح کرد: اعتراض خاصی نبود. من گفتم که ما اعضای کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک را نمی‌شناسیم و دوستان توضیحاتی درباره این کمیسیون دادند. خوب است که اعضای مجمع کمیته ملی المپیک هم اعضای کمیسیون اخلاق را بشناسند و این افراد با رأی‌گیری از مجمع انتخاب شوند.

رئیس فدراسیون تکواندو با اعتراض نسبت به ساز و کار فعالیت کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک گفت: پیشنهاد دادم حتماً افرادی در کمیسیون اخلاق حضور داشته باشند که در دل ورزش باشند و ورزش و افراد حاضر در آن را بشناسند. گفتند ما رأی صادر نمی‌کنیم و آن را در نشست هیئت اجرایی مطرح می‌کنیم. می‌دانم که این اتفاق در چند مورد رخ نداد و رأی کمیسیون اخلاق را در هیئت اجرایی اعلام کردند.

ساعی با بیان اینکه هیئت اجرایی دخالتی در آرای کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک ندارد، خاطرنشان کرد: این موضوع به جلسات بعدی موکول و از دستور جلسه خارج شد. همه فدراسیون‌ها برای خودشان کمیته اخلاق و انضباطی دارند. قرار شد مسائل فعلاً در فدراسیون‌ها بررسی شود.

وی در مورد لغو سفر ملی‌پوشان تکواندو به منچستر، برای حضور در مسابقات گرندپری انگلیس گفت: مسئله خیلی سیاسی شده است. دو شانس خیلی خوب برای کسب سهمیه المپیک از گرندپری داشتیم که از دست دادیم. مهدی حاج‌موسایی با 24 امتیاز راهی المپیک می‌شد و می‌توانست 20 امتیاز از وزن‌کشی و چهار امتیاز از مسابقه اول بگیرد. همچنین مهران برخورداری در 80- کیلوگرم با کسب مدال برنز می‌توانست سهمیه المپیک بگیرد که دور از دسترس نبود.

رئیس فدراسیون تکواندو افزود: همچنین دو نفری که در وزن 58- کیلوگرم گرندپری انگلیس به فینال صعود کردند، از نمایندگان ایران شکست خورده بودند. مجبور هستیم نفرات بیشتری را به مسابقات گرنداسلم ببریم و دو شانس داریم. برخورداری و آرین سلیمی فرصت خوبی دارند که شانس سلیمی بیشتر است.

ساعی با بیان اینکه تکواندوکاران برای حمایت از برخورداری و سلیمی با تمام قوا وارد مسابقات می‌شوند، اظهار داشت: می‌خواهیم بچه‌ها در مرحله اول، رقبای نفرات ما را شکست دهند تا در رویارویی با بچه‌ها (نمایندگان ایران) حمایت کنند و قهرمانان خوب ما سهمیه بگیرند. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا امتیازات لازم و سهمیه‌های المپیک را در بخش آقایان بگیریم. در رده بانوان هم مجبور هستیم مبینا نعمت‌زاده را در وزن 49- کیلوگرم مسابقات بین قاره‌ای شرکت دهیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.