گاردین: حماس از نقشه پایگاه نظامی اسرائیل در عملیات هفت اکتبر استفاده کرد

روزنامه گاردین اعلام کرد که حماس از نقشه یک پایگاه نظامی صهیونیستی در جنگ هفت اکتبر استفاده کرد که از طریق یک جاسوس تهیه شده بود.

به گزارش خبرآنی، روزنامه گاردین نوشت، ارتش رژیم صهیونیستی به نقشه دقیقی از یک پایگاه نظامی صهیونیستی در بین طرح‌هایی که حماس در جنگ هفتم اکتبر از آن استفاده کرد، دست یافت.

منبعی در سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این نقشه از طریق جاسوس حماس تهیه شده است.

این روزنامه نوشت: نتایج مربوط به طرح حمله حماس به خبرنگاران خارجی ارائه شد و شامل نقشه یک پایگاه نظامی بود که دارای جزئیات بسیار دقیقی بود. جمع‌آوری این نقشه تنها از طریق افرادی ممکن است که شناخت داخلی از اسرائیل داشته باشند و تقریبا تأیید شده است که جاسوسی از حماس این کار را کرده است.

هفتم اکتبر گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس عملیات غافلگیرکننده طوفان الاقصی را علیه رژیم صهیونیستی به راه انداخت. به دنبال آن رژیم صهیونیستی جنگی ویرانگر را در نوار غزه آغاز کرد که به گفته مقامات فلسطینی و منابع سازمان ملل، علاوه بر یک فاجعه انسانی بی‌سابقه، زیرساخت‌های بسیاری را تخریب کرده و هزاران شهید غیرنظامی که بیشتر آنها کودکان و زنان هستند، بر جای گذاشته‌است.

جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه دومین ماه خود را به پایان رسانده است. اشغالگران به گسترش عملیات زمینی خود در جنوب به ویژه در خان یونس تحت پوشش هوایی متشکل از حملات سنگین و کمربندهای آتش ادامه می‌دهند. مقاومت نیز به مقابله با تلاش‌های ارتش اشغالگر برای نفوذ به بسیاری از مناطق ادامه می‌دهد و چندین منطقه شاهد درگیری‌های شدید است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.