رئیسی: کشتار مردم مظلوم فلسطین موجب نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ‌پایگاه خبری خبرآنی، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در جریان تقدیم کلیات لایحه بودجه 1403 کشور طی سخنانی بیان کرد: دولت با همکاری تمامی بخش‌ها به‌ویژه مجلس شورای اسلامی برای اجرای بودجه سال 1402 تلاش کرد اجرای این قانون به رشد اقتصاد، تولید و مهار تورم بینجامد و بسیاری از آن‌چه دشمنان تصور داشتند که با توطئه و فتنه برای ما پیش بیاورند، ملت بزرگ ایران آن‌ها را ناکام گذاشت و دولت و همه بخش‌ها موفق شدند گام دیگری در جهت تعالی کشور و نزدیک‌تر شدن به قله بردارند.

وی افزود: ظلم به مردم مظلوم و مقتدر فلسطین موجب تأسف همه‌ی ما و بشریت است؛ شهادت 6500 کودک و به خاک و خون کشیده شدن زنان و مردان مقاوم در فلسطین را یادآوری می‌کنیم و بر ارواح شهدا درود می‌فرستم. آن‌چه از نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت در غزه صورت می‌گیرد موجب تأسف بشریت است اما تأسف‌بارتر آن‌که حامی این نسل‌کشی کسانی هستند که مدعی حقوق انسان می‌باشند؛ آمریکا و غریبی‌ها چگونه می‌خواهند در مقابل خدا، وجدان و تاریخ پاسخگو باشند؟

رئیس‌جمهور گفت: تأسف‌بارتر اینکه سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی که متکفل دفاع از مظلوم هستند، کارآمدی خود را مقابل نظام سلطه و قدرت آمریکا از دست دادند. اما ناامید نیستیم و معتقدیم ملت‌ها امروز به‌پا خواسته‌اند و حقوق بشر، اجرای عدالت و نظم نوین جهانی را فریاد می‌زنند. هم‌چنانی که خداوند متعال امت موسی(ع) را در کشتن کودکانی که به‌دست فرعون صورت گرفت، شکل داد و خداوند به حکومت فرعون در زمان حضرت موسی(ع) پایان داد، باور داریم شهادت زنان و کودکان فلسطینی به حکومت جعلی رژیم صهیونیستی پایان خواهد داد و ما شاهد پیروزی فلسطینی‌ها و نابودی اسرائیلی‌ها را خواهیم بود.

ادامه دارد...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.