رونمایی از تمبر یادبود کنگره ملی 24000 شهید پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، علیرضا فخاری در نشست خبری کنگره 24 هزار شهید پایتخت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای امنیت، سلامت و حرم اظهار کرد: به لحاظ محتوایی و زمینه‌سازی برای برگزاری کنگره 28 کمیته اجرایی تشکیل و اقدامات پیگیری می‌شود که دبیری به عهده سپاه محمدرسول الله(ص) است.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های مردمی و سرمایه‌های اجتماعی برای برگزاری این کنگره به کار گرفته می‌شود، افزود: بعد فرهنگی این کنگره در کنار 28 کمیته، پویاتر است چراکه عمدتا زبان فرهنگ و هنر ابزار مهم برای تشریح واقعیات است.

استاندار تهران با اشاره به تلاش وصف‌ناپذیر بخش فرهنگی برای برگزاری کنگره شهدا، تصریح کرد: اجرای سمفونی اختصاصی برای کنگره، تهیه نرم‌افزارها برای سنین مختلف، انتشار دست نوشته‌ها و دل نوشته‌ها برای شهدا در دستور کار است تا در معرض بهره‌برداری مردم قرار گیرد و رویداد با اثرگذار ملی برگزار شود.

فخاری سپس در مورد دیدار با خانواده شهدا گفت: برای دیدار با خانواده شهدا و رفع نیازمندی‌ها، مسئولین دستگاه‌ها و ادارات مختلف مکلف شدند تا سرکشی‌ها ادامه داشته باشد.

وی در مورد شهدای اقلیت‌ تصریح کرد: وحدت عامل قدرت است و شهدا فراتر از یک جریان، گروه، حزب و دسته هستند و همه ملت ایران حول محور شهدا متمرکز می‌شوند و آثار وضعی سیرت شهدا زمینه‌ساز وحدت و تولید قدرت ملی می‌شود.

استاندار تهران با بیان اینکه برگزاری کنگره شهدا خواسته عام مردم است، گفت: اصل شکل‌گیری کنگره بر اساس خواست و اراده مردم بوده و بعد از برگزاری چنین کنگره‌هایی جریان‌های جدید فکری شکل می‌گیرد که مردم به سبک و سیره شهدا تمسک پیدا می‌کنند.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم تمبر یادبود کنگره ملی 24 هزار شهید پایتخت رونمایی شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.