هشدار پژوهشگر سوری نسبت به طرح‌های ویرانگر واشنگتن در منطقه

یک پژوهشگر سوری نسبت به طرح ویرانگر آمریکا و رژیم صهیونیستی و غرب برای سیطره بر منطقه و منابع آن هشدار داد.

به گزارش خبرآنی، سعید فارس السعید، پژوهشگر امور امنیت ملی و اجتماعی سوری در گفتگو با خبرگزاری المعلومه گفت: رژیم صهیونیستی و غرب طرح‌هایی را برای سیطره بر منطقه و منابع آن و تحقق منافعشان با تکیه بر رژیم صهیونیستی و حمایت و نظارتشان بر گروه‌های تروریستی و ایجاد فتنه‌های طایفه‌ای و دینی و مذهبی در میان ملت‌های منطقه اجرا می‌کنند.

وی گفت: آنچه آمریکا با همکاری و هماهنگی همپیمانانش در منطقه انجام می‌دهد، ادامه سرکوب ملت‌های منطقه است که از طریق گسترش لیبرالیسم مدرن صورت می‌گیرد که ارزش‌های اخلاقی و دینی ملت‌های منطقه را از طریق محروم کردن آنها از توسعه و پیشرفت و شکوفایی از بین می‌برد و به نظام‌های حاکم در کشورهای منطقه اجازه می‌دهد تا به حکمرانی مستبدانه خود ادامه بدهند.

این پژوهشگر گفت: آمریکا و غرب برای ایجاد نزاع و جنگ در منطقه تلاش می‌کنند. همانطور که بین یمن، عربستان و امارات و بین ترکیه و سوریه و بین رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌ها و لبنان اتفاق افتاد. طرح‌های آمریکا برای سلطه بر منطقه و منابع آن جزو نخستین اولویت‌های آمریکا است. آمریکا از طریق پایگاه‌های خود و حمایت از نظام‌های حاکم در منطقه برای اجرای این طرح‌ها با زور و با ایجاد فتنه‌های مذهبی و طایفه‌ای تلاش می‌کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.