۱۰ واحد صنعتی راکد مازندران با سرمایه گذاران بخش سلولزی احیا شد

خبرآنی/مازندران مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: حدود ۱۰ واحد صنعتی و تولیدی راکد در مازندران با علاقمندی سرمایه گذاران بخش سلولزی به چرخه تولید بازگشت و روند احیای این واحدها درحال انجام است.

"نادعلی کهنسال "جمعه شب ۱۰ آذرماه درحاشیه بازدید از شرکت تولید کارتن ومقوا پرندکارتن پویا که معاون وزیرصمت نیز حضور داشت، به خبرنگار خبرآنی گفت: این واحدها که عمدتاً به دلایل مختلف از سوی بهره برداران راکد و غیرفعال شده بود، طی دو سال اخیر توسط سرمایه گذاران جدید خریداری که ۶ واحد از این تعداد در بخش محصولات سلولزی بهداشتی بوده است.

وی، از سرمایه گذاران وعلاقمندان بخش سرمایه گذاری در واحدهای راکد و غیرفعال تولیدی در مازندران دعوت کرد و افزود: اداره کل صمت مازندران از سرمایه گذاران حوزه صنعت به ویژه بخش سلولزی که در زنجیره زندگی مردم نقش آفرین شده‌اند، حمایت می‌کند.

مدیرکل صمت مازندران ادامه داد: در دو سال گذشته با حمایت از واحدهای زیان دیده و اختصاص سرمایه درگردش این واحدها احیا و به چرخه تولید بازگشتند.

کهنسال، به راه اندازی یک واحد صنعتی درحوزه سلولزی در شهرک صنعتی بابل اشاره کرد و گفت: این واحد تولیدی با راه اندازی آن برای حدود یک‌هزار نفر اشتغالزایی کرده است.

وی افزود: سه واحد دیگر احیا شده در حوزه سلولزی در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله شهرستان آمل بوده که این واحدها نیز زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر را فراهم کردند.

مدیرکل صمت مازندران اضافه کرد، ظرفیت‌های خالی در بخش سلولزی مازندران وجود دارد به همین خاطر از حضور و سرمایه گذاری در این بخش به خوبی حمایت خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.