اعتبار طرح کاشت مردمی یک میلیارد درخت هنوز تخصیص نیافته است

رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: در بودجه سال ۱۴۰۲ ردیفی اعتباری برای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در نظر گرفته شده که میزان آن ۲۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. البته هنوز تخصیص داده نشده است.

به گزارش خبرآنی، عباسعلی نوبخت در نشست خبری  آغاز یک میلیارد درخت که امروز برگزار شد، اظهار کرد:آمادگی داریم بعد از کاشت درختان هر کدام از انجمن های مردم نهاد یا رسانه ها در هر زمان و هر نقطه ای از کشور  که تمایل دارند از عرصه ها بازدید کنند و سازمان  منابع طبیعی امکانات را در اختیار آنها قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: در بودجه  سال ۱۴۰۲ ردیفی برای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در نظر گرفته شده که عدد آن  ۲۳۷میلیاردو ۵۰۰میلیون  تومان است. البته این اعتبار هنوز تخصیص داده نشده است.

رییس سازمان منابع طبیعی گفت: وزارت جهادکشاورزی باید برای سال اول طرح ۲۵۰میلیون اصله نهال تولید میکرد که علاوه بر تولید این میزان نهال حتی بیش از این عدد نیز  تولید شده است.

رییس سازمان منابع طبیعی اضافه کرد: احیا و غنی سازی و توسعه پوشش گیاهی جنگل ها از اهداف اصلی طرح و پس از آن مقابله با ریزگردها و در نهایت زراعت چوب و توسعه فضای سبز از اهداف دیگر طرح است.

ادامه دارد....

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.