4000 هزار واحد مسکن و متروی پرند فردا با حضور رئیسی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ‌پایگاه خبری خبرآنی، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه حلسه امروز دولت در جمع خبرنگاران گفت: تکمیل متروی تهران به پرند صورت گرفته و فردا توسط رئیس‌جمهور بهره‌برداری می‌شود. هم‌چنین واگذاری 4381 واحد مسکن در طرح ملی مسکن انجام خواهد شد.

وی افزود: علاوه‌بر اقدامات زیر بنایی دولت انجام می‌دهد، خدمات فرهنگی و رفاهی در این طرح‌ها نیز پیش‌بینی می‌شود و در افتتاح مسکن‌هایی که فردا انجام خواهد گرفت، بهره‌برداری از طرح‌های بهداشت، فرهنگی و مذهبی را خواهیم داشت.

سخنگوی دولت اظهار داشت: در جلسه امروز دولت، آیین‌نامه اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی که ایراداتی از سوی هیئت تطبیق گرفته شده بود، مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت؛ با همکاری خوب دولت و مجلس این آیین نامه نهایی شد و در حال اجرا است.

بهادری‌جهرمی با اشاره به گزارش معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در جلسه هیئت وزیران، بیان کرد: در ماه‌های اخیر در مجموع 26 قرارداد به مبلغ 860 میلیارد تومان، بین زیر مجموعه‌های وزارت صنعت با شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولیدهای بار اول یا نوآوری‌های جدید در این حوزه منعقد شده است. در زیرمجموعه وزارت کار 22 قرارداد به مبلغ 800 میلیارد تومان در حوزه دانش‌بنیان‌ها منعقد شده که نشان‌دهنده پیشرفت حوزه‌های حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است البته این آمار علاوه بر حوزه‌هایی است که در حوزه‌های برقی‌سازی خودروها شاهد آن هستیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

متروی رئیسی افتتاح

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.