اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیونی به برترین شرکت‌های جایزه آبادیران

مدیر ارتباط با مشتری صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد: به شرکت‌های برتر تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی با تنفس و بازپرداخت ۲ ساله اعطا خواهد شد.

به گزارش خبرآنی محسن نوتاش در نشست خبری اولین دوره جایزه ملی آبادیران که صبح امروز در محل ساختمان معاونت علمی برگزار شد، صندوق نوآوری را یک نهاد تامین مالی در حوزه نوآوری و فناوری توصیف کرد و افزود: این نهاد مالی از سال گذشته تلاش کرده است که در زمینه تامین مالی در برنامه ملی آبادیران مشارکت داشته باشد.

وی ادامه داد: در این راستا صندوق در بخش حمایت‌های بلاعوض خود از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه آبادیران حمایت کرده و هزینه‌های غرفه‌سازی و هزینه‌های نمایشگاهی شرکت‌های دانش‌بنیان را تأمین کرده است.

نوتاش، اعطای تسهیلات لیزینگ را از دیگر حمایت‌های این صندوق در برنامه آبادیران عنوان کرد و یادآور شد: در انعقاد قرارداد محصولات دانش‌بنیان از سوی این صندوق تسهیلات لیزینگ به خریداران اعطا شده است.

مدیر ارتباط با مشتریان صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر اینکه این صندوق در چارچوب قانونی، در برگزاری رویداد جایزه ملی آبادیران شرکت کرده است، گفت: در بخش شرکت‌های دانش‌بنیان به شرکت‌های برتر تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی اعطا خواهد شد.

به گفته وی، زمان تنفس و بازپرداخت این وام دو ساله است.

نوتاش ابراز امیدواری کرد که با این حمایت‌ها اثرات اجرای این برنامه ملی را شاهد باشیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.