انتصاب سرپرست جدید انجمن بوچیا پس از اتفاق عجیب در بازی‌های پاراآسیایی

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، با حکمی از سوی اسبقیان رئیس فدراسیون، «محمد رحیم» به عنوان سرپرست انجمن بوچیا منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

«جناب آقای محمد رحیم

نظر به تعهد و تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی در ورزش، به‌موجب این حکم، به سمت «سرپرست انجمن بوچیا جانبازان و توان‌یابان» منصوب می‌شوید.

آرزومند است؛ با اتکال به ایزد منان و با بهره‌گیری از نیروهای متعهد و متخصص در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و با نصب العین قراردادن منویات مقام معظم رهبری در حوزه ورزش در پیشبرد امورات محوله موفق و مؤید باشید.»

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، دو هفته قبل مهدی عسگری سرپرست وقت انجمن بوچیا در گفت‌وگویی عنوان کرد که استانداردها درخصوص توپ‌های بوچیا تغییر کرده، ولی فدراسیون این موضوع را به انجمن اعلام نکرده بود. بر همین اساس ملی‌پوشان با توپ‌های قرضی در بازی‌های پاراآسیایی شرکت کردند. این موضوع واکنش مدیر ورزشی فدراسیون را به دنبال داشت و او گفت که «آخرین قوانین و مقررات رشته بوچیا در بهمن ماه سال 1400 از سوی مدیریت ورزشی فدراسیون به انجمن اعلام شد اما پس از تغییرات، مسئولین وقت انجمن به صورت تخصصی قوانین را بررسی نکردند».

این ماجرا در نهایت با کنار گذاشته شدن عسگری و انتصاب سرپرست جدید انجمن بوچیا به پایان رسید.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.