وزیرخارجه پیشین یمن: پیروزی حماس به زودی با شکست اسرائیل و غرب تکمیل می‌شود

وزیرخارجه پیشین یمن در سخنانی گفت که پیروزی فعلی مقاومت فلسطین به زودی با شکست رژیم صهیونیستی و غرب تکمیل خواهد شد.

به گزارش خبرآنی، ابوبکر القربی، وزیرخارجه پیشین یمن و معاون دبیرکل حزب کنگره مردمی این کشور در پیامی در ایکس (توییت سابق) در این باره نوشت: پیروزی حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی بر اسرائیل و قدرت‌های سلطه‌گر غرب، آغاز پیروزی است که به زودی با یک پیروزی از جانب خداوند و با عزم مجاهدین تکمیل خواهد شد.

طبق گزارش عربی۲۱، القربی همچنین گفت: پیروزی؛ یکی از سناریوهای پیمان اسلو و مادرید است و مقاومت باعث افتخار آزادگانی در سراسر جهان است که در کنار حقیقت ایستاده و بی عدالتی و جنگ نسل کشی صهیونیست‌ها را نمی‌پذیرند.

بامداد چهارشنبه و پس از چند روز مذاکره غیرمستقیم، رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین به توافق برای آتش‌بس موقت به مدت چهار روز و تبادل اسرا دست یافتند.

طبق توافق تبادل اسرا که جمعه مرحله اول آن اجرایی شد، در مقابل آزادی هر اسیر اسرائیلی، سه اسیر فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد می‌شوند.

این توافق در حالی انجام شد که رژیم صهیونیستی مجبور به پذیرش شروط مقاومت شد.

صبح جمعه و در اولین روز از اجرای آتش‌بس، هزاران نفر از مردم فلسطین که در پی حملات شدید رژیم صهیونیستی مجبور به ترک خانه‌های خود در شمال غزه و حضور در جنوب این باریکه شده بودند، بار دیگر به محل زندگی خود بازگشتند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.