افزایش 90 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، اظهار کرد: بنده پیشنهادی درباره افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی به میزان 90 درصد حقوق شاغلین داشتم که این پیشنهاد در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور به تصویب رسید.

وی یادآور شد: روز شنبه هفته جاری پیشنهاد کمیته اقتصادی توسط بنده درباره افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مطرح شد و در کمیسیون تلفیق برنامه به تصویب رسید، این مصوبه پس از بررسی مجدد در کمیسیون تلفیق  امروز در جلسه علنی با اکثریت آرا تصویب شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: منابع این طرح از محل ماده 12 قانون برنامه ششم تنفیذ از محل حکم ماده 12 قانون برنامه ششم خواهد بود.

پورابراهیمی خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز مجلس در بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه با همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری تا 90 درصد حقوق شاغلان موافقت کرد که بر این اساس مجلس در ادامه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه دولت را مکلف کردند نسبت به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری تا 90 درصد حقوق شاغلان اقدام کند.

انتهای‌ پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.