گریفیث: خبرهای کشتار کودکان و زنان در مدرسه‌ای در غزه غم‌انگیز است

معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه اخبار مربوط به کشتار کودکان، زنان و مردان در حالی که در مدرسه‌ای در غزه پناه گرفته بودند را غم‌انگیز خواند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، مارتین گریفیث، معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه با انتشار بیانیه‌ای در وب‌سایت این سازمان اظهار کرد، خبرهای کشتار کودکان، زنان و مردان در حالی که در مدرسه «الفاخوره» واقع در شمال غزه پناه گرفته بودند، غم‌انگیز است.

گریفیث در ادامه بیانیه خود تاکید کرد، پناهگاه‌ها جایی برای امان گرفتن و مدرسه‌ها جایی برای تحصیل هستند.

معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه گفت: غیرنظامیان بیشتر از این نمی‌توانند و نباید این شرایط را تحمل کنند.

این مسوول سازمان ملل در پایان تاکید کرد، باید انسانیت حاکم شود.

به گفته منابع پزشکی، در حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به مدرسه الفاخوره وابسته به آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) واقع در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه، ده‌ها فسطینی شهید و زخمی شدند.

همچنین برخی منابع پزشکی دیگر در گفتگو با خبرگزاری آناتولی ترکیه اظهار کردند، ارتش رژیم صهیونیستی مدرسه تل الزعتر واقع در شهرک بیت لاهیا در شمال نوار غزه را بمباران کرد که در نتیجه آن ده‌ها تن شهید و زخمی شدند.

طبق آمار رسمی فلسطین، در نتیجه حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه که از ۴۴ روز قبل ادامه دارد، دستکم ۱۲ هزار و ۳۰۰ فلسطینی به شهادت رسیدند که از این تعداد ۵۰۰۰ تن کودک و ۳۳۰۰ تن دیگر زن بودند، همینطور در این حملات بیش از ۳۰ هزار تن زخمی شدند که ۷۵ درصد از آنها را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.