برگزاری نمایشگاه یاریگران زندگی با هدف ارتقای مهارت‌های زندگی

به گزارش سرویس‌خبری مهر، محمد جمالو، معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر در آئین افتتاحیه نمایشگاه یاریگران زندگی اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور دستگاه‌های دولتی، سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی با هدف ارتقای مهارت‌های زندگی و دانش پیشگیری از اعتیاد با اولویت دانش آموزان متوسطه اول و دوم و دانشجویان برگزار شده است.

وی افزود: اعتیاد به مواد مخدر یکی از تهدیدهای جدی در مسیر تعالی همه جوامع به خصوص برای نسل جوان و آینده‌ساز کشور است.

جمالو گفت: در پی ایجاد سازوکارهایی هستیم تا از طریق برنامه‌هایی نسبت به مهار این تهدید گام مؤثر برداریم. ستاد مبارزه با مواد مخدر با مشارکت همه اعضا و همکاری سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی با هدف ارتقای مسئولیت پذیری در سطح جامعه اقدام به برگزاری نمایشگاه کرده است.

وی بیان داشت: با توجه به اهمیت جهاد تبیین در زمینه مبارزه همه جانبه با مواد مخدر و ضرورت استفاده از فرصت‌های آموزشی برای ایجاد نشاط و امید نمایشگاه به مدت یک هفته برگزار می‌شود و برای نخستین بار است که نمایشگاهی با حضور همه دستگاه‌های فرهنگی و بخش‌های دولتی و غیر دولتی در سطح ملی برگزار می‌شود.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد، کار و امور اجتماعی، وزارت بهداشت، وزارت ارشاد، فدراسیون‌های ورزشی روستایی و عشایری، فدراسیون‌های تیراندازی، تکواندو، جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش و گروه‌های جهادی همکاری دارند.

وی بیان داشت: همچنین در این نمایشگاه یادمان شهدای مبارزه با مواد مخدر و شهدای مظلوم غزه، اجرای بازی‌های تعاملی ویژه کودکان جوانان و نوجوانان و مسابقات فرهنگی خواهیم داشت.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.