میرزایی: نکونام درباره مسائل مالی وساطت کرد/ 2 هفته است که نرم‌دوی را شروع کردم

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، رضا میرزایی بازیکن مصدوم آبی‌پوشان بعد از پیروزی استقلال مقابل تراکتور در هفته دهم لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر که در بازی 2 بر صفر برنده شدیم و سه امتیاز مسابقه را گرفتیم. درباره مصدومیتم خدا را صد هزار مرتبه شکر شرایطم  روز به روز در حال بهتر شدن است. حدوداً پنج ماه گذشته و یک ماه دیگر زمان لازم دارم. خدا به آقا جواد (نکونام) خیر بدهد، در مورد شرایطم امروز با او صحبت کردم و درباره بعضی مسائل پادرمیانی کردند و یکسری کارها را انجام دادند.

وی در پاسخ به این سؤال که سرمربی استقلال درباره چه مسائلی پادرمیانی انجام داده است، تصریح کرد: مسائل مالی و یکسری مسائل دیگر. خدا خیرشان بدهد. چند بار در مدت مصدومیتم با من تماس گرفتند و به من گفتند بیا که تیم به تو احتیاج دارد و خیلی قوی‌تر از قبل برگرد.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره پایان دوران مصدومیتش و بازگشت به ترکیب آبی‌پوشان نیز تصریح کرد: امروز نکونام گفت روز سه‌شنبه بیا که روی پای مصدومت باید تستی انجام بدهیم. تو باید کم کم کنار تیم تمرین کنید و کار را شروع کنید. البته الان به مدت دو هفته است که نرم دوی را شروع کردم.

انتهای پیام/

 

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.