گل‌محمدی: بازیکنان پرسپولیس مرد روزهای سخت هستند

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی از اصفهان، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: از تمام پرسپولیسی‌ها که امروز به استقبال ما آمدند تشکر می‌کنم. تقابل پرسپولیس و سپاهان همیشه با کیفیت بوده و شاهد بازی با کیفیت از هر دو تیم بوده‌ایم. سابقه بازی‌ها نشان می‌دهد که همیشه این بازی تماشاگر پسند بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه دو تیم دارای بازیکنان تکنیکی و خوبی هستند و سپاهان یک مربی و کادرفنی خوب دارد،‌ فکر می‌کنم شاهد یک بازی خوب و جذاب و دیدنی از دو تیم خواهیم بود. امیدوارم نتیجه چیزی باشد که به دنبال آن هستیم که آن هم گرفتن سه امتیاز است و بعد هم بازی با کیفیتی انجام دهیم.

گل‌محمدی تصریح کرد: با توجه به شرایطی که وجود دارد سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم. بعد از بازی سنگینی که با استقلال تاجیکستان داشتیم. در این چند روز بیشتر کار ریکاوری و تاکتیکی انجام دادیم و برای تمرین خاصی فرصت نداشتیم. بازیکنان ما همیشه نشان داده‌اند که مرد روزهای سخت هستند و در این شرایط می‌توانند تصمیم‌گیری‌های خوبی داشته باشند. همیشه خودم به این رویکردشان در شرایط خاص نگاه مثبت داشتم. از بچه‌ها خودم یادم گرفتم که در شرایط سخت چطور از هم حمایت و از این شرایط سخت عبور کنیم. امیدوارم بازی خوب و دیدنی و همراه با سه امتیاز برای ما باشد. امیدوارم هر تیمی هم که حقش است به سه امتیاز برسد.

سرمربی پرسپولیس درباره تساوی تیمش مقابل استقلال تاجیکستان در بازی قبلی گفت: بازی راحتی نبود و تیم الدحیل هم آنجا متوقف شده بود. ما هم در گروهی هستیم که هر چهار تیم با کیفیت هستند و بدون شک سخت‌ترین گروه آسیا برای ماست. از آن طرف هم اتفاقاتی افتاد و بعضی از بچه‌ها به ویروس آنفولانزا مبتلا شدند و هنوز هم تعدادی از آن‌ها درگیر هستند. چند مصدوم هم داریم ولی ما یک تیم هستیم و حتی جوانان ما هم با توجه به نوع نگرشی که دارد می‌توانند در این روزهای سخت به تیم کمک کنند. به تک تک بچه‌ها ایمان و اعتقاد دارم و مطمئنم همه بازیکنان کیفیت لازم را دارند و می توانند به تیم کمک کنند.

ادامه دارد...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.