رستمی: تعطیلی لیگ به تراکتور ضربه زد/ بازی ما با استقلال 6 امتیازی است

عارف رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، وضعیت تیم تراکتور را بعد از پیروزی مقابل نساجی مطلوب خواند و گفت: خوشبختانه وضعیت تیم خوب است و بعد از دو باخت پیاپی نیاز مبرمی به پیروزی مقابل نساجی داشتیم. ما قبل از تعطیلی لیگ برتر چهار برد پیاپی آوردیم، ولی متأسفانه این تعطیلی به تراکتور ضربه زد و باعث شد شش امتیاز از دست بدهیم.

وی در ادامه با اشاره به دیدار تیمش مقابل استقلال تصریح کرد: بدون شک بازی سختی خواهیم داشت و استقلال تا اینجای لیگ عملکرد خوبی داشته است، ولی ما هم تراکتور هستیم و برای پیروزی به تهران می‌آییم. اگر می‌خواهیم در کورس قهرمانی بمانیم باید بازی‌های بزرگ را ببریم و دیدار مقابل استقلال هم یک بازی شش امتیازی محسوب می‌شود.

 

رستمی با تمجید از تیم استقلال خاطر نشان کرد: جواد نکونام تیم خوبی بسته است و نتایج آنها نشان می‌دهد که در شرایط خوبی به سر می‌برند، ولی ما هم روی نقاط ضعف و قوت حریف کار خواهیم کرد تا نتیجه بگیریم. 

مهاجم تیم فوتبال تراکتور راجع به وضعیت خودش در این تیم هم به خبرآنی گفت: امسال دو گل زده‌ام و دو پاس گل داده‌ام، ولی اگر بیشتر بازی کنم قطعاً می‌توانم بیشتر خودم را نشان دهم. 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.