کشف محموله آرایشی و بهداشتی قاچاق از یک خودروی شوتی در شرق تهران

سرهنگ مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان نیروی دریایی شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی قاچاق در انباری در بزرگراه شهید زین‌الدین شرق، خروجی شمیران‌نو، خیابان نیروی دریایی تخلیه و دپو شده که به وسیله خودروهای شوتی کالای خارجی را به این مکان منتقل و سپس به وسیله وانت به بازار ارسال می‌کند.

افشاری گفت: ماموران این پلیس بعد از بازرسی محل گفته شده متوجه شدند که این انبار در سامانه انبارها ثبت نشده و همچنین مقادیر انبوهی از کالاهای خارجی از نوع خمیر دندان، انواع شوینده، اسپری و دیگر اقلام بهداشتی و البسه در این انبار دپو و کالاها فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی هستند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: کالاها شامل45 هزار و 340 عدد محصولات آرایشی و بهداشتی و 2 هزار و 800 ثوب پوشاک تولید کشورهای چین، ترکیه و ...  بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 30 میلیارد ریال اعلام کرده اند، گفت: مصرف کنندگان داروها و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به دلیل انقضای تاریخ مصرف و فاقد استاندارد لازم بودن، معمولا  به انواع بیماریها و امراض پوستی دچار می شوند.

وی در پایان گفت: لذا از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.