حسینی: همیشه حس خوبی برای بازی مقابل استقلال دارم/ قهرمان لیگ هفته آخر مشخص خواهد شد

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره آخرین وضعیت تراکتور بعد از برد برابر نساجی گفت: معمولاً بعد از برد همه چیز خوب است، ولی ما دو شکست خیلی بد داشتیم که فکر می‌کنم شمس آذر را دست‌کم گرفتیم و برابر ذوب‌آهن نیز روی اتفاق باختیم. به هر حال این وضعیت ممکن است برای هر تیمی به وجود بیاید و همه می‌دانند بازی آسان در لیگ وجود ندارد و هیچ مسابقه‌ای قابل پیش‌بینی نیست، به همین دلیل نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم.

وی در مورد تقابل با استقلال و اینکه آیا این بازی با توجه به اتفاقات گذشته حساسیتی برایش دارد یا خیر، تصریح کرد: هر وقت می‌خواهم مقابل استقلال بازی کنم حس بسیار خوبی نسبت به تقابل با این تیم دارم. همیشه تلاش کردم برابر استقلال بهترین بازی‌ام را انجام دهم و امیدوارم در مسابقه‌ای که برابر آنها قرار می‌گیریم بهترین عملکرد را از خودمان نشان دهیم. من الان بازیکن تراکتور هستم و تعصب زیادی به پیراهن این تیم دارم. قطعاً انگیزه زیادی برای بازی با استقلال دارم و می‌دانم تمام هدف بازیکنان و کادر فنی این است که یک بازی خوب انجام بدهیم و سه امتیاز را بگیریم.

حسینی با بیان اینکه استقلال نیازی به تعریف ندارد، اظهار داشت: با تیمی روبه‌رو می‌شویم که بازیکنان خوبی در اختیار دارد، ولی ما هم تمامی فاکتورهای یک تیم مدعی مثل استقلا را داریم و می‌خواهیم برنده از زمین بیرون بیاییم.

مدافع تیم فوتبال تراکتور راجع به اینکه تیمش مدعی قهرمانی در لیگ امسال محسوب می‌شود یا خیر، یادآور شد: به نظر من قهرمان لیگ هفته آخر مشخص خواهد شد و صحبت در مورد این موضوع خیلی زود است. قطعاً ما هم مثل خیلی از تیم‌ها دوست داریم قهرمان شویم و اگر می‌خواهیم این اتفاق رخ دهد باید بازی به بازی جلو برویم و امتیاز از دست ندهیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.