ارتش رژیم صهیونیستی از ساکنان شمال اراضی اشغالی خواست نزدیک پناهگاه‌ها بمانند

یک رسانه عبری اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی مسیرهای اصلی در شهرک‌های اصبع الجلیل در شمال سرزمین‌های اشغالی و مرز لبنان را مسدود کرده و از ساکنان این شهرک‌ها خواستند نزدیک پناهگاه‌ها بمانند.

به گزارش خبرآنی، وب‌سایت عبری زبان «وای‌نت» اعلام کرد که مسوولان رژیم صهیونیستی از ساکنان شهرک‌های «اصبع الجلیل» خواستند جهت آمادگی برای هرگونه حادثه امنیتی احتمالی در نزدیکی پناهگاه‌ها بمانند.

به گزارش وای‌نت، ارتش رژیم صهیونیستی نیز از بسته شدن تمامی مسیرهای این منطقه خبر داد.

وای‌نت گزارش داد، از ساکنان الجلیل در مین باروخ، کفر گلعادی، مشکافعام، المناره، یفتاح، المالکیه، کفار یوفالریال میتولا، مرگلویت و راموت نفتالی خواسته شد در نزدیکی پناهگاه‌ها بمانند.

این رسانه عبری در ادامه اعلام کرد، پس از آنکه مقامات محلی نسبت به وقوع یک حادثه امنیتی هشدار دادند، ارتش «اسرائیل» توضیح داد که هیچ حادثه امنیتی محسوسی وجود ندارد، با این حال پس از ارزیابی اوضاع، تصمیم گرفته شد برخی از مسیرهای اصلی منطقه مسدود شوند.

همزمان خبرگزاری رسمی لبنان اعلام کرد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز سه‌شنبه منطقه جبل اللبونه در نزدیکی شهرک الناقوره را هدف قرار دادند و پرواز پهپادهای جاسوسی این رژیم بر فراز شهر «صور» و خط ساحلی ادامه دارد.

هم‌چنین این خبرگزاری گزارش داد، نیروهای صلیب سرخ لبنان بامداد امروز اجساد دو تن از نیروهای حزب‌الله را که در حمله هوایی روز دوشنبه اسرائیل به منطقه به شهادت رسیده بودند، از ارتفاعات بلاط واقع در مقابل شهر مروحین آوردند و این با همکاری نیروهای یونیفل و ارتش لبنان انجام شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.