آرفی: امیدوارم پرسپولیس با شکست استقلال با روحیه خوبی به مصاف النصر برود

اشپیتیم آرفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، در خصوص وضعیت پرسپولیس و اینکه این تیم در 2 بازی اخیر 4 امتیاز از دست دادند گفت: خیلی‌ها پیش‌بینی نمی‌کردند پرسپولیس برابر ملوان و صنعت نفت 4 امتیاز از دست بدهد ولی این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و اتفاق عجیبی به شمار نمی‌رود. همین هفته استقلال برابر تیمی که تازه به لیگ برتر آمده متوقف شد و سپاهان هم در زمین خودش به ملوان باخت. در فوتبال باید انتظار هر نتیجه‌ای را داشته باشیم.

وی ادامه داد: هواداران پرسپولیس توقع دارند هر فصل تیمشان قهرمان شود و پرسپولیس هر در این شش، هفت سال فقط یک بار قهرمان نشده است. توقع هواداران بالا است و وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد ناراحت می‌شوند ولی فوتبال همین است. نمی‌توان انتظار داشت پرسپولیس همه بازی‌ها را ببرد و هر سال قهرمان شود. سال گذشته پرسپولیس در چند بازی مهم از جمله دیدار با سپاهان یا هوادار امتیاز از دست داد و خیلی‌ها گفتند پرسپولیس قهرمان نمی‌شود ولی شد. هنوز زمان زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و پرسپولیس قطعاً مدعی جدی قهرمانی است.

آرفی در مورد عملکرد نبیل باهویی که با انتقادهایی همراه شده است، تأکید کرد: این بازیکن هنوز به شرایط آرمانی نرسیده و هواداران هم همیشه از مهاجم تیم توقع گلزنی دارند. باید به او زمان داد و قضاوت در مورد این بازیکن زود است.

مهاجم پرسپولیس با اشاره به بازی امروز این تیم برابر استقلال تاجیکستان یادآور شد: سه امتیاز این بازی برای پرسپولیس بسیار مهم است و می‌تواند شانس صعود تیم را بیشتر کند. امیدوارم پرسپولیس با برد در این بازی با روحیه خوبی به مصاف النصر برود. خیلی دوست دارم گل‌محمدی و بازیکنان باخت به النصر را جبران کنند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.