شلیک هولناک مرد جوان به برادرش در خانی‌آباد

به گزارش‌ خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، سرهنگ علی قاسم‌پور؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 روز دوشنبه 15 آبان ماه، مبنی بر تیراندازی در محله خانی‌آباد، بلافاصله مأموران تیم‌ عملیات کلانتری 152 به محل اعزام شدند.

وی افزود: با درایت و هوشیاری و سرعت عمل بالای پلیس قبل از هرگونه عکس‌العمل از سوی متهم، وی در مخفیگاه شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد متهم 32 ساله که با برادر 29 ساله خود اختلاف قبلی داشته، در محله خانی‌آباد جلوی داروخانه درگیر شده و با سلاح گرم کلت کمری به سمت بازوی برادر خود شلیک کرده است.

سرهنگ قاسم‌پور تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس با حضور سرکلانتر دهم و رئیس کلانتری در یک عملیات منسجم پلیسی آغاز و نهایتا از نامبرده دستگیر و از وی یک قبضه سلاح جنگی و تعدادی فشنگ کشف شد عوامل پلیس درکمتر از 30 دقیقه از حضور خود در محل متهم را دستگیر که این نشان از سرعت بالا، اقتدار و مهارت پلیس است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه عامل تیراندازی هدفش را از این کار اختلافات قبلی با برادرش عنوان کرد، بیان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد و مصدوم به بیمارستان انتقال یافت و از شرایط جسمی مطلوبی برخوردار است.

سرهنگ قاسم‌پور خاطرنشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت‌نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

هولناک برادرش

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.