ادامه بی‌توجهی فدراسیون والیبال و مدیرکل ورزش البرز به تذکرات وزارت ورزش

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، آرش فرهادیان، مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، روز 25 مرداد 1402، نامه‌ای خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نوشت و در آن خواستار توضیحاتی در مورد انتخابات رئیس و هیئت رئیسه هیئت والیبال استان البرز شد.

در این نامه به عدم رعایت 6 بند از آیین‌نامه نحوه فعالیت هیئت‌های استان و شهرستان به خصوص انتخاب اعضای دارای حق رأی مجمع، اشاره و خواسته شده بود با هماهنگی فدراسیون والیبال به این تخلفات پاسخ داده شود.

بی‌توجهی بهزاد فروغی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز به نامه سازمان بالادستی، فرهادیان را دوباره مجبور کرد تا روز 3 آبان، مجددا نامه‌ای ارسال کند و خواهان پاسخ و تعیین تکلیف انتخابات هیئت والیبال استان البرز شود.

اهمیت ندادن اداره کل ورزش البرز و به دنبال آن فدراسیون والیبال به تذکر مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی و عدم الزام به پاسخ مناسب و رفع شبهات، موضوعی است که باید مورد توجه فدراسیون‌ والیبال قرار بگیرد.

اگر اتفاقی عجیبی در این انتخابات رخ نداده چرا و به چه دلیل هیئت والیبال البرز پاسخ نامه وزارت ورزش را نمی‌دهد؟ پرسش دیگر این است که چرا فدراسیون والیبال در قبال این اتفاق بی‌تفاوت عمل می‌کند؟

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.