حماس: برای بازرسی کمیته بین‌المللی از وضعیت بیمارستان‌های غزه آماده‌ایم

درپی ادعاهای بی‌پایه و اساس رژیم صهیونیستی مبنی بر حفر تونل‌هایی توسط رزمندگان مقاومت در زیر بیمارستان‌های غزه با هدف توجیه بمباران آنها و کشتن انسان‌های بی‌گناه، جنبش حماس برای ورود کمیته حقیقت یاب بین‌المللی برای انجام تحقیقات در این باره آمادگی خود را اعلام کرد.

به گزارش خبرآنی، جنبش حماس آمادگی خود را برای استقبال از کمیته بین‌المللی برای بررسی وضعیت بیمارستان‌ها در نوار غزه اعلام کرد.

طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، عزت الرشق، از اعضای دفتر سیاسی حماس گفت: آنچه سخنگوی ارتش دشمن نازی چندی پیش ارائه کرد، مغالطه و دروغ بی‌پایه و اساس، مضحک و رقت انگیز است و ناامیدی این رژیم اشغالگر و ارکان دولت آن را افزایش می‌دهد. رژیم اشغالگر دیگر قدرت مقابله با دلاوری‌ها، استواری و مقاومت دلیرانه مردم ما را ندارد و به همین دلیل به تبلیغات دروغین و فریبکاری آشکار روی آورده، اما تمام دروغ‌پردازی‌های آن دیگر کسی را حتی در جبهه داخلی خود این رژیم فریب نمی‌دهد.

وی افزود: تمرکز مستمر سخنگوی ارتش دشمن بر هدف قرار دادن بیمارستان‌ها نشان دهنده قصد از پیش برنامه ریزی شده اشغالگران برای انجام کشتارهای بیشتر علیه بیمارستان‌های نوار غزه است که ده‌ها هزار مجروح و بیمار و همچنین صدها هزار آواره را در خود جای داده است. دشمن مسؤول تمام قتل عام‌های انجام شده در بیمارستان‌های نوار غزه است.

الرشق ادامه داد: به نظر می‌رسد تمام فریب و دروغ‌هایی که رژیم اشغالگر از یک ماه پیش در پیش گرفته‌است به ضرر آن تمام شده و چهره حقیقی ان در مقابل جهانیان آشکار شده‌است و می‌بینیم که مردم در سراسر جهان به خیابان‌ها می‌آیند و جنایات آن را محکوم می‌کنند. به همین دلیل است که سخنگوی ارتش دشمن فیلم‌های تخیلی و ساختگی را به نمایش گذاشت تا شاید بخشی از چهره این رژیم که آغشته به خون کودکان و زنان فلسطینی شده را پاک کند، اما همه تلاش‌های او بی‌فایده بوده‌است.

در همین راستا، دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه نیز در بیانیه‌ای نوشت: رژیم اشغالگر برای ترویج ادعاهای خود در مورد بیمارستان‌های غزه بر جعل و پخش تصاویر ساختگی متکی است و ما آماده استقبال از کمیته سازمان ملل برای بررسی شرایط بیمارستان‌ها هستیم تا اطمینان حاصل شود که آنها در واقع فقط خدمات پزشکی و بهداشتی ارائه می‌دهند.

پیش از این نیز جنبش جهاد اسلامی تاکید کرده بود که ارتش رژیم صهیونیستی با دروغ‌هایی که منتشر می‌کند، راه را برای تخریب بیمارستان‌ها بر سر بیماران و آوارگان هموار می‌کند.

پیشتر «دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در راستای آماده کردن افکار عمومی برای حمله به بیمارستان‌های غزه مدعی شده بود که جنبش حماس زیر بیمارستان‌های غزه تونل حفر کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین در جریان عملیات «طوفان الاقصی» غافلگیر شده و شکست خورده، برای جبران این شکست مفتضحانه درحال هدف قرار دادن غیرنظامیان بی‌گناه در نوار غزه است و با بستن منابع آب و برق روی آنها و بستن تمامی گذرگاه‌ها منجر به شکل‌گیری یک فاجعه در این باریکه شده‌است.

در حالی عملیات «طوفان الاقصی» وارد سی و یکمین روز خود شده که اشغالگران بمباران تمام مناطق نوار غزه را تشدید کرده و همزمان درصدد نفوذ زمینی در آن هستند، اما با مقاومت قوی رزمندگان فلسطینی مواجه شده و تا بدین لحظه موفق به پیش بردن طرح خود نشده‌اند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.