نمایندگان دیپلماتیک ۷ کشور با دستاوردهای نانویی ایران آشنا شدند

در نشست نمایندگان دیپلماتیک ۷ کشور با مدیران ستاد نانوی معاونت علمی ریاست‌جمهوری دستاوردهای حوزه نانوی ایران معرفی شد.

به گزارش خبرآنی، در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو، نشست نمایندگان دیپلماتیک ۷ کشور با مدیران ستاد نانوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با عنوان «فناوری نانو برای جامعه» در سالن IHIT چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو برگزار شد.

این نشست با حضور عماد احمدوند، دبیر ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو و میرآبادی رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و سفرای برخی از کشور بوده و بخشی از دستاوردهای شرکت‌های نانویی ایران در حوزه‌های مختلف ارائه و معرفی شد.

افشین رمزی، مدیر اجرایی امور بین‌الملل چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو در جمع خبرنگاران گفت: این نشست با حضور نمایندگان دیپلماتیک کشورهای مختلف که سابقه همکاری بیشتری در حوزه نانو با ایران داشتند، از جمله ونزوئلا، کوبا، اندونزی، برزیل، تاجیکستان، نیکاراگوئه و عربستان برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این نشست را آشنایی نمایندگان دیپلماتیک با آخرین دستاوردها و محصولات ما در حوزه فناوری نانو است که قابلیت صادرات به این کشورها را دارند.

رمزی، تور بازدید از نمایشگاه بر اساس نیازهای کشورها را از دیگر بخش‌های این نشست ذکر کرد و یادآور شد: نیاز کشورها در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه کشاورزی، محیط زیست و آب، دارویی و ساختمان است.

رمزی با بیان اینکه تا کنون دو بار چنین نشستی در دوره‌های قبلی برگزاری نمایشگاه برگزار شده است، یادآور شد: با توجه به تعطیلی نمایشگاه‌ها در دوران کرونا، این اولین نشست سفرا در نمایشگاه نانو است.

انتهای پیام 

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.